Alla inlägg den 11 januari 2011

Av emelie gustvasson - 11 januari 2011 20:50

Funderar på att ta en Htc desire hd på abbonemanget! :)


  


Då kan jag även gå på internet blogga och kolla facebook med telefonen hur bra är inte det :) nå men ska nog sova på saken, kanske man beställer den till mig själv i födelsedagspresent, det är ju faktiskt en evighet sedan jag unnade mig själv något..

Av emelie gustvasson - 11 januari 2011 19:58

Jamen alltså vilket kaos det blev idag, inte alls som jag hade tänkt mig, har haft en lite snorig super grinig kille idag, han har inte varit nöjd med nånting, och sovit två ggr har han även fast jag bara hade tänkt att han skulle sova en gång men det går ju inte göra något åt.. :)


Nu sover han, och guuud så skönt med lite lugn och ro!! :)


Kåbdalis är bokat 18-20 Februari, vi åker med familjen + vänner till mamma och pappa + vänner till oss, det blir alltså, Mamma pappa simon, Gunilla (vän till familjen) gunillas dotter Camilla, och hennes två söner och deras pappa tror jag. Och Jag Jens och Hampus och våra vänner Daniel & Martina! :) det kommer bli helt super, det är alltid så kul där!! och mamma vill gärna slippa åka slalom så det är ju perfekt för då får hon vara med Hampus =)   <3


  


Mina hjärtan!!! =)

Av emelie gustvasson - 11 januari 2011 10:42

Tisdag, idag var det planerat en träff med Linda och Elina,Och Sandra och Melissa, men Elina hade fått feber igår, så det får bli en annan dag :)

Det är skönt att bara vara hemma ändå det har varit så mycket nu sista tiden så skönt att inte göra någonting alls :)


Igårkväll var jag och Anna och promenerade runt byn, det var jätte skönt bara någon minusgrad, sådär lagomt så man inte börja frysa och inte börja svettas :)


Nu ska jag och Hampus promenera till Jens som är i skogen och högger ved, Jens ville att vi skulle komma dit ett tag, så vi ska promenera dit (tar ca 10min) skönt att han är så nära hemma :)


Hampus har fått för sig att han ska vara vaken med oss till kl 21 på kvällarna, och det orkar jag inte med att han är vaken med oss så länge, han har sovit två ggr / dag ena gången 1½ timma och andra gången 40-60 min. Men måste nog försöka lägga han en gång bara det kanske räcker, ska pröva med det idag iaf så får vi se :) han har vaknat kl 7 på morgon och han ska få sova kring 11:30-12, om det funkar!

Presentation


Hej i denna blogg skriver jag om mig och mitt liv som mamma och sambo :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Senaste inläggen

Gästboken :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards