Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Måndag

Av emelie gustvasson - 10 januari 2011 13:11

Vill bara visa er att jag kan stå själv, några sekunder kan längre och längre för varje dag (snart kan jag gå säger mommo)

Jag vill gärna gå jag försöker hela tiden men har inte riktigt balansen ännu men snart hörrni :)

     


Lite dålig bild men har fotat hos mamma med hennes webcam på datorn :) Vi var dit igår och åt middag vi gjorde skinkpasta sås, det blev jätte gott!! :) mmm..

 
 
Ingen bild

Mommo

10 januari 2011 18:27

Snygg bild!! Tur du fotade nedåt så man inte ser hela röriga köket :)
Han är så duktig lilla gubben <3

emelie gustvasson

11 januari 2011 10:42

Ja han är sååå duktig :) men mamma kolla på bilden ser du något fel i erat kök? Det är spegelvändt!!! ser du ?? =D

 
Madde

Madde

11 januari 2011 00:58

Hampus lär ju springa omkring före Sixten. Fast han har avancerat till att försöka sparka en boll när han står mot en vägg :)

http://perssonmadelene.blogg.se

emelie gustvasson

11 januari 2011 10:41

haha ja inte tror jag det dröjer länge tills han börjar gå, för han vill verkligen gå han är som så leds på att krypa ;D men han är så vinglig ännu, men han kan stå bättre och bättre för varje dag så snart! :) han kommer då inte vara feg för att försöka iaf, för han är ju så garn :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie gustvasson - 20 januari 2011 19:29

Rumpa... Jag kan ju inte lägga in bilder på bloggen från mobilen vad triiiiist!! Nåja, idag har vi varit till happis köpt två nya sällskapsspel å vad roligt att pröva dom!!:) igår var vi hos anna john och Siri så vi fick surra och barnen fick leka, v...

Av emelie gustvasson - 18 januari 2011 16:02

Idag har jag städat i köket och kokat massa grönsaker till Hampus så man lätt ha att värma till han ska äta :) gör ju nästan all mat till jan själv för han får äta samma som oss, jag tar bort mat till han innan jag saltar :) ikväll ska kanske Tesse o...

Av emelie gustvasson - 17 januari 2011 21:08

Jag hade skrivit ett långt inlägg men det försvann och jag är i ge sugen skriva det igen, det viktigaste var att Hampus börjat få 4 tänder uppe samtidigt!! Nu duschen skriver bättre någon annan dag!:)...

Av emelie gustvasson - 13 januari 2011 12:50


Det verkar som att det blir en iphone 3gs iallafall, den är 100kr billigare i månaden, känner inte att det är värt 300kr i månaden för en telefon 198:- räcker gott och väl!! :) och en sån funkar ju oxå så :)   Sen har jag hittat en tunika som jag...

Av emelie gustvasson - 12 januari 2011 21:38

Mina tankar snurra nu mest kring mobiltelefoner, -jaaa jag har fått mobiltelefoner på hjärnan :S blir ingen htc desire hd, den var sååå stor, den är 1cm längre och 1cm bredare än en iphone4 och den känns ju nog stor! ;p   Idag har jag varit på st...

Presentation


Hej i denna blogg skriver jag om mig och mitt liv som mamma och sambo :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Senaste inläggen

Gästboken :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards